• ارشد شریف قتل کیس: سپریم کورٹ کا ایس جے آئی ٹی بنانے کا حکم

    اشتہارات
  • ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعرات) کا دن کیسا رہے گا؟

    برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

    آپ کافی دنوں سے خود کو بلا وجہ کی پریشانیوں میں لائے ہوئے ہیں اگر صرف آپ (حسبنا اللہ و نعیم الوکیل) کا ورد ہی 450 مرتبہ روزانہ کر لیا کریں تو ہر طرح کی ٹینشن سے دور رہیں گے۔

    برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

    اچھا دن ہے صورتحال آپ کے حق میں ہے اور جس بات کا خوف محسوس کیا جا رہا تھا وہ ان شاءاللہ ختم ہو سکے گا اور ایک نئے کام کی آفر ملنے کا بھی واضح امکان موجود ہے۔

    برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

    آپ ایک دن ٹھیک رہتے ہیں اور پھر دوسرے دن پرانی باتوں کو لے کر پریشان ہو جاتے ہیں جب تک آپ اپنے دماغ سے فتور نہیں نکالیں گے کچھ حاصل نہیں ہو سکے گا خود فیصلہ کریں۔
    برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

    صحت کا صدقہ دیں اور خاص خیال بھی رکھیں۔ دوسروں کی ٹینشن لے کر آپ کی صحت خراب ہو رہی ہے۔ اب ان معاملات سے نکلیں اور اپنے آپ کو اور اپنے گھر والوں کا خیال ضروری ہے۔

    برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

    جب زائچہ پوزیشن تبدیل کر رہا ہوتا ہے تو تھوڑا سا مشکل وقت لگتا ہے۔ آپ کے ساتھ ایسا ہی ہے بس تھوڑا سا صبر کر لیں پھر دو تین کے بعد صورتحال آپ کے حق میں ہونے کی امید ہے۔

    برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر
    جب تک زحل زائچے میں موجود رہے گا بے حد محتاط اور صدقہ دے کر چلنے کا مشورہ ہے ان دنوں بلا وجہ کی پریشانیاں محسوس کی جا رہی ہیں اور سب اسی کی وجہ سے ہے۔

    برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

    صورتحال بدستور آپ کے حق میں اچھی جا رہی ہے آپ اس سے پورا پورا فائدہ اٹھا لیں اور اپنے مقاصد کی جانب اللہ کا نام لے کر پیش قدمی کریں بڑا شاندار رہے گا۔

    برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

    کسی بات کو سر پر سوار مت کریں جو بھی مسئلہ ہے وہ اب خودبخود ختم ہو جائے گا اور جن امور میں دشواریوں کا سامنا ہے اب ایک ایک یہ رکاوٹیں بھی دور ہوں گی۔
    برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

    آج اچھا دن ہے جس صبح سے آپ کو اچھی خبریں ملنا شروع ہو جائیں گی اور مخالفین کی جانب سے بھی آج سکون ہے۔ مگر ان سے دوری کا مشورہ بھی دیا جا رہا ہے۔

    برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

    پرانے معاملات دوبارہ ابھرنے کا اندیشہ ہے۔ آپ کو پوری طرح سے چوکنا رہنا ہے تاکہ یہ کسی بھی قسم کا نقصان نہ دے سکیں۔ اس وقت روز گار کا خانہ بھی توجہ مانگ رہا ہے۔

    برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

    حالات کے مطابق قدم اٹھائیں گے تو ٹھیک رہے گا اب ہر معاملے میں اپنی من مانی نہیں چلے گی جو لوگ عرصہ دراز سے ایک جگہ تھے اب وہ اس سے تبدیل ہوتے نظر آتے ہیں۔
    برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

    آپ اپنے دل کو قابو میں رکھیں یہ ان دنوں ضرورت سے زیادہ اوپن ہو رہا ہے اور ہاتھوں سے نکلا جا رہا ہے۔ آپ اس کی وجہ سے مشکل مںی آ سکتے ہیں اس بات کا خیال رہے۔

    211 مناظر