• ارشد شریف قتل کیس: سپریم کورٹ کا ایس جے آئی ٹی بنانے کا حکم

    اشتہارات
  • ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (منگل) کا دن کیسا رہے گا؟

    برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

    ذہنی ڈپریشن بے حد محسوس کیا جا رہا ہے ان حالات میں صدقہ دینا بہترین رہے گا اور جو لوگ غصہ کم کریں گے وہ بیماری سے بھی بچ جائیں گے ورنہ صورتحال خراب ہو سکتی ہے۔

    برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

    آج آپ کو اپنے کسی معاملے میں خاص بہتری ملنے کا امکان ہے البتہ آپ کو دوسروں کے رویئے کی وجہ سے دکھ بھی مل سکتا ہے۔ اس لئے خاموشی سے صرف اپنا روز گار دیکھیں۔

    برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

    اب پرانی غلطیاں اور باتیں بھول کر آگے بڑھنا ہوگا اگر دل میں باتیں رکھیں گے تو اس سے حالات کشیدہ ہی رہیں گے اور ویسے بھی اب حاصل کچھ نہیں ہونے والا۔
    برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

    موجودہ وہ جگہ اب تبدیل ہوتی دکھائی دے رہی ہے یہ موقع شاہد برسوں بعد آیا ہے اس کو اپنے ہاتھوں سے ہرگز مت جانیں دیں اور آج روز گار میں بہتری کی خبر بھی ہے۔

    برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

    صورتحال اب برسوں کے بعد تبدیل ہونے جا رہی ہے اس کو اپنے حق میں آپ نے خود کرنا ہے۔ ماضی کی غلطیاں بھول کر آگے بڑھنا ہے اور قریبی لوگوں سے بھی دور رہنا ضروری ہوگا۔

    برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

    صبح اگر صدقہ دے دیں گے تو سارا دن ہر طرح کی پریشانی سے بچ کر رہیں گے اور آپ کو جو لوگ نقصان دینا چاہتے ہیں وہ بھی آپ سے دور ہی رہیں گے اپنے معاملات بھی ٹھیک کریں۔
    برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

    شاندار پوزیشن ظاہر ہور ہی ہے بس مطلب پرست شخص سے دور رہیں اور جو لوگ آپ کو زندگی میں ذہنی ٹینشن کا سبب ہیں ان سے دور رہنا ہی بہتر رہے گا فی الحال۔

    برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

    نئے کام کی ابتداءکے لئے اچھا وقت ہے۔ مالی حالات میں ان شاءاللہ بہتری آئے گی آپ کے لئے آج ایک آفر بھی ہے اور صاحب اولاد کے لئے ان حوالے سے اچھی خبر بھی۔

    برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

    صورتحال بہتر ہے جو مشکل تھی وہ بحکم اللہ اب ٹل چکی ہے اب اللہ کا نام لے کر اپنے مقاصد کی جانب پیش قدمی کریں آپ کو ہر معاملے میں بہتری ملنے کی امید موجود ہے۔
    برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

    آپ جس کام میں لگے ہوئے ہیں اس کے بارے میں غور و فکر کر لیں اور اگر سمجھ نہیں آ رہا تو پھر استخارے سے مدد لے لیں ان دنوں کسی قسم کی غلطی کی کوئی گنجائش نہیں ہے۔

    برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

    آپ صورتحال کی نزاکت کو سمجھ ہی نہیں رہے اور اپنی دھن میں لگے ہوئے ہیں جو کہ خطرناک بات ہے مخالفین ان حالات میں آپ پر حاوی ہو سکتے ہیں۔ یہ خیال رہے۔

    برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

    توبہ کر کے اب سیدھے راستے پرآ جائیں مزید غلطیوں کی گنجائش نہیں ہے خاص طور پر اپنے دل کو قابو میں رکھیں۔ یہ ہاتھوں میں سے نکل رہا ہے جو سب سے خطرناک بات ہے۔

    223 مناظر