• ارشد شریف قتل کیس: سپریم کورٹ کا ایس جے آئی ٹی بنانے کا حکم

    اشتہارات
  • ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (ہفتہ) کا دن کیسا رہے گا؟

    برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

    آج صبح سے ہی اگر صدقہ دیں گے تو سارا دن انشاءاللہ اچھا گزرے گا جو لوگ بندش محسوس کر رہے ہیں وہ آج اس سے نکلنے میں کامیاب ہو سکتے ہیں۔

    برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

    آپ اب ذہنی طور پر خود کو کام کرنے کے لئے اور تبدیلی کے لئے تیار رکھیں۔ کوئی بھی خبر کسی وقت بھی آ سکتی ہے۔ آج ایک ناممکن کام بھی ہونے کی بہت امید نظر آتی ہے۔

    برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

    حالات بدل چکے ہیں۔ اب آپ کے اپنے بھی نہیں رہے سب مطلب پرست ثابت ہو رہے ہیں۔ آپ کو اب ان سے کافی دور ہو جانا چاہیے اور نئے انداز سے زندگی کو شروع کریں۔
    برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

    جو لوگ کافی دنوں سے بیماری یا بندش وغیرہ کے حوالے سے پریشان ہیں۔ آج ان شاءاللہ مشتری کے زائچے میں آ جانے سے وہ ان سے بڑی شاندار بہتری کو محسوس کریں گے۔

    برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

    بے شک بے شمار معاملات میں لاپرواہی آپ کو کامیاب ہونے نہیں دے رہی۔ آپ فوری طور پر سب کام چھوڑ کر اپنے اور اپنے گھر پر توجہ دیں تاکہ بعد میں پچھتانا نہ پڑے۔

    برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

    آپ کو آج ایک اہم چانس ملنے کی توقع ہے۔ جس کام میں بھی ہاتھ ڈالیں اس پر مکمل توجہ رکھیں اور کسی دوسرے سے کامیابی تک ہرگز بات نہ ہی کریں تو بہتر ہے۔
    برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

    آج اچھا دن ہے۔ بیماری سے نجات۔ نحوست کا خاتمہ اور رکاوٹیں دور ہوں گی۔ ان شاءاللہ سب اچھا ہوگا۔ بس اپنی نیت کے فتور کو درست کرنے کی ضرورت ہے۔

    برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

    صدقہ دیں گوشت کی صورت میں اور اپنی نطر بھی اتاریں۔ بدنظری میں آلگے ہیں جو لوگ عرصہ دراز سے کام کی تلاش میں ہیں ان کے لئے صرف بعد نماز مغرب سورة واقعہ پڑھنا ہے۔

    برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

    راستہ کھل رہا ہے۔ آج اندازہ ہو رہا ہے۔ ان شاءاللہ مشکلات ختم ہو جائیں گی اور سابقہ نقصان کا ازالہ بھی ممکن ہو سکے گا جو لوگ بیمار ہیں صحت یاب ہوں گے۔
    برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

    جو رکاوٹ تھی وہ آج صبح ہی دور ہو جائے گی اور پریشانیوں کا سلسلہ بھی فوری رک جائے گا۔ آج کا دن آپ کی زندگی میں خوشگوار خبر بھی لے آ رہا ہے۔

    برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

    راستہ بار بار نہ بدلیں۔ اس طرح مشکل ہو جائے گی اور جو بھی فیصلہ کر لیں پھر اس پر قائم ہو جائیں۔ اس طرح کچھ تو حاصل کر لیں گے، اب زائچہ مضبوط ہونا شروع ہو گیا ہے۔

    برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

    عزت کی حفاظت سب سے ضروری ہے۔ لاپرواہی نہ کریں جو لوگ اولاد کے حوالے سے لاپرواہ ہے ان کے لئے زبردست وارننگ ہے۔ بعد میں ناکہنا کہ ستاروں نے خبر نہیں دی۔

    379 مناظر